Art Iran

اخبار هنر ایران

Art Iran

اخبار هنر ایران

مورخ : فروردین 1389

علی نصیریان نخستین جشنواره را موفق ارزیابی و بیان کرد: تمام تلاش فعالان عرصه تئاتر برقراری ارتباط انسانی، حسی، عاطفی با مخاطبین است بنابراین جوانان این هنر باید از انجام کارهای تکراری و قدیمی دوری کنند.

علی نصیران از داوران جشنواره روبان قرمز

هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر سراسری روبان قرمز در بخش انتخاب بازیگر اول مرد تئاتر صحنه ای، جایزه اول این جشنواره را به همراه تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به "علی محمد رادمنش" بازیگر نمایش "لولی" از شهرستان جیرفت تقدیم کرد.
هیات داوران جایزه دوم بازیگری مرد را به همراه لوح تقدیر وجایزه نقدی بطور مشترک به "داود فضل الهی و مجید افشاری" در نمایش" خون" از ساوه اهدا کرد.
همچنین جایزه سوم بازیگری مرد به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به "آرش ساربان" در نمایش" آواز ستاره ها" از اهواز تعلق گرفت.
هیات داوران در بخش بازیگری مرد از "علی اسکندری" بازیگر نمایش" پنه لوپه به جنگ می رود" از قزوین و "آرمان غفاریان" بازیگر نمایش "عروسکی روی جاده تاریکی" با اهداء لوح تقدیر کرد.
هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر سراسری روبان قرمز در بخش موسیقی تئاتر صحنه ای آثار برتری را انتخاب نکرد.
همچنین این هیات در بخش طراحی صحنه با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی نمایش "زخم" اثر"سلمان فرخنده" از فارس را قابل تقدیر دانست.
تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش انتخاب طراحی صحنه نیز به نمایش "آواز ستاره ها" اثر "رضا حیاتی" از خوزستان اهدا شد.
هیات داوران جشنواره روبان قرمز در بخش انتخاب بازیگر زن در نمایش صحنه ای "آذر بهارلو" بازیگر زن نمایش "مانیفیست تلخ به روایت من" از فولاد شهر اصفهان و " هانیه یوسفیان" بازیگر نمایش"مه نوردی" از فارس و "سروناز مددی" در نمایش "لالایی برای کودک مرده" از تبریز را بازیگران قابل تقدیر این بخش معرفی کرد.
بر اساس نظر هیات داوران "میترا مومنی" بازیگز زن در نمایش"زخم " از فارس و "ندا صادقی" بازیگر زن نمایش "روی زمین گام بردار" از کرمانشاه به صورت مشترک برای دریافت جایزه سوم بازیگر این جشنواره معرفی شدند.

سمیرا ضابطی بازیگر نخست جشنواره روبان قرمز

هیات داوران در انتخاب بازیگر زن اول بخش تئاتر صحنه ای جایزه نقدی این بخش را به همراه تندیس و لوح سپاس بطور مشترک به "سمیرا ضابطی" بازیگر نمایش "پنه لوپه به جنگ می رود" از قزوین و "فاطمه رادمنش" بازیگر نمایش "لولی" از جیرفت تقدیم کرد.

سمیرا ضابطی در نمایش پنه لوپه کارگردانی پویان اصغری
سمیرا ضابطی و علی اسکندری در نمایش پنه لوپه به جنگ می رود به کار گردانی پویان اصغری

به گزارش ایرنا هیات داوران در بخش انتخاب نمایشنامه نویسی تئاتر صحنه ای نمایش "مه نوردی" نوشته "وحید جهان میری نژاد" از شیراز را حائز تقدیر عنوان کرد.
هیات داروران همچنین در این بخش نمایش "خون" نوشته "ناصر کریمی نیک" از ساوه، "لولی" نوشته "علی محمد رادمنش" از جیرفت را به ترتیب نمایشهای سوم و دوم نخستین جشنواره تئاتر روبان قرمز معرفی کرد.
بر این اساس جایزه اول بخش نمایشنامه نویسی تئاتر صحنه ای به نمایش "آواز ستاره ها" نوشته "مهرداد کوروش نیا" از خوزستان تعلق گرفت.
هیات داوران جشنواره در بخش معرفی بهترین کارگردانها نیز جایزه اول را به همراه تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی به نمایش "آواز ستاره ها" به کارگردانی "رضا حیاتی" از اهواز اهدا کرد.
همچنین داوران این جشنواره در بخش کارگردانی نمایش" لولی" به کارگردانی فاطمه رادمنش و نمایش "مه نوردی" به کارگردانی "وحید جهان میری" از فارس را به عنوان کارگردانی سوم و دوم معرفی کرد.
نمایش "مانیفیست تلخ" به کارگردانی "آذر بهارلو" از فولاد شهر اصفهان در بخش کارگردانی تقدیر به عمل آمد.
داوران نخستین جشنواره تئاتر سراسری روبان قرمز در بخش تئاتر خیابانی و در انتخاب بازیگری مرد نیز لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به "بهنام زلند" بازیگر نمایش"حصار قرمز" از آبادان و "مرتضی رحمانی" بازیگر "محله دوستی" از اصفهان اعطا کردند.
همچنین بازیگری سوم مرد به "مسعود نصری" در نمایش حصار قرمز از آبادان و جایزه دوم بازیگری به "روح الله ثنایی" در نمایش "یک اپسیلون تا خوشبختی" از ورامین تعلق گرفت.
جایزه بازیگری بهترین مرد در بخش تئاتر خیابانی به همراه تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به "بهنام شرفی" در نمایش "شمارش معکوس" از ملایر تعلق گرفت.
به گزارش ایرنا هیات داوران در بخش انتخاب بازیگر زن در تئاتر خیابانی "شیما شادمانی" بازیگر نمایش "مبارک مبتلا شده" از همدان و "نرگس خاکپور" بازیگر نمایش "شمارش معکوس" از ملایر را به عنوان بازیگران سوم و دوم این بخش از جشنواره معرفی کرد.
در نخستین جشنواره روبان قرمز هیات داوران تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به "راضیه دهپایی" بازیگر نمایش "یک اپیسیلون تا خوشبختی" از ورامین به عنوان بازیگر اول زن این بخش معرفی کرد.
هیات داوران در بخش طرح و ایده در نمایش خیابانی جایزه سوم را به "نرگس خاکپور" نمایش"شمارش معکوس" از ایلام ، جایزه دوم را به "شهرام پور عسگر" در نمایش "حصار قرمز" از خوزستان و همچنین جایزه اول به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به "امیرحسین شفیعی" در نمایش "یک اپسیلون خوشبختی" از ورامین اعطا کرد.
در بخش کارگردانی نمایش خیابانی، هیات داوران نخستین جشنواره روبان قرمز تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نمایش"شمارش معکوس" به کارگردانی" مهدی حبیبی" از ملایر اهدا کرد.
همچنین در این بخش لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به "امیر حسین شفیعی" کارگردان نمایش "یک اپسیلون تا خوشبختی" از ورامین و "شهرام پورعسکر" کارگردان نمایش "حصار قرمز" از آبادان به عنوان جایزه دوم و سوم کارگردانی اهدا شد.
همچنین هیات داوران نخستین جشنواره روبان قرمز در بخش تئاتر خیابانی از نمایش "این دورفیق" به کارگردانی "جلال مشتاقیان" از اصفهان تقدیر کرد.
در آیین اختتامیه نخستین جشنواره روبان قرمز از اعضا و دست اندرکاران این جشنواره نیز با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و همچنین از سه داور جشنواره "علی نصیریان، محمود فرهنگ و امیر دژاکام" نیز با اهداء لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد
  • jast art

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی